Warme Truiendag

20:14

Vandaag kwam ik er bij toeval achter dat het Warme Truiendag is. Ik vind het zeker een goed initiatief, maar moet eerlijk bekennen dat ik nooit bewust mee doe...

Dit komt omdat ik al heel bewust ben van de hoogte van mijn thermostaat. En als koukleum ben ik eigenlijk ook altijd wel goed ingepakt (lees warm gekleed). Standaard ligt er een fleece-deken op mijn bureaustoel, waar ik me helemaal in wikkel. En ook op de bank ontbreekt een plaid niet. Ten eerste omdat ik het mooi vind, maar ook omdat ik het heerlijk vind om er 's avonds onder te kruipen.

Hoewel truien heel mooi kunnen zijn, vind ik het bij mezelf om de één of andere reden nooit mooi staan. Ik ben namelijk een echt vesten-mens. En met de vestentrend en de grote keuze qua aanbod van afgelopen winter, ben ik dan ook heel blij.

Dus toen ik merkte dat het vandaag warme truiendag was kon ik vaststellen dat ik toch een beetje meedeed met mijn heerlijk wollen vest. Zie onderstaande foto's ;-)




You Might Also Like

0 reacties