Giveaway | Afgestoft sieraad

19:43

Van de week schreef ik al dat ik het 3 jarig bestaan van Afgestoft ook voor jullie niet onopgemerkt voorbij wil laten gaan. Daarom houd ik een giveaway! En wat geef ik weg? Eén van de volgende sieraden van mijn hand.









1. ketting Sjaan | 2. ketting Isolde | 3. broche Iemke
meer informatie van de producten is te zien op mijn site Afgestoft


Meedoen?
  • Plaats een reactie en geef duidelijk aan welk sieraad jouw voorkeur heeft.
  • Extra win-kans als je 'liker' bent of wordt van mijn facebookpagina


Meedoen kan tot en met woensdag 17 juli. Om het allemaal nog spannender te maken zal ik eerst donderdag 18 juli bekend maken welk sieraad doorgaat. Diegene die hun voorkeur uitgebracht hebben op het winnende sieraad zijn dan nog in de race. Op vrijdag 19 juli zal de uiteindelijke winnaar bekend worden gemaakt op dit blog.

Allemaal heel veel succes gewenst met het meedoen!!!

You Might Also Like

4 reacties

  1. Ellen, ik doe mee en ga voor 3. De broche. Het lijkt mij heel speciaal om een sieraad te dragen dat jij hebt bedacht, ontworpen en gemaakt. Superleuke actie. Ook aks ik niet win ;-). Het doet me goed regelmatig te zien dat je zo lekker bezig bent. Groetjes, Germienke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga voor nr 1 de sleutelketting.
    Die vind ik super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Ellen,

    Gefeliciteerd met het 3jarig bestaan van Afgestoft! Je maakt geweldige producten. En toppie actie :) Ik doe graag mee en ga voor nr 2.
    De carrotcake ziet er trouwens jammie uit, hou me aanbevolen voor het recept. Liefs Ilse

    BeantwoordenVerwijderen